WYDARZENIA

Nie tylko czarter jachtów na Mazurach. Od sezonu 2017 zapraszamy na szkolenia żeglarskie
Dysponując wiedzą żeglarską zdobytą przez lata startów w regatach na całym świecie oraz odpowiednim zapleczem technicznym (między innymi usportowiony jacht N Fun 30) postanowiliśmy zaproponować ofertę szkoleń żeglarskich, regatowych. Możemy oczywiście nauczyć Państwa żeglarstwa od zera, ale dobrych szkół na Mazurach jest wiele – my polecamy Gertis i Natangia. Naszym celem jednak jest przekazanie wiedzy z zakresu żeglarstwa regatowego: taktyka startu, wykorzystywanie zmian wiatru, zachowanie przy innych jachtach, przepisy, zwiększanie prędkości jachtu, praca w załodze, itp. Zapraszamy do kontaktu w celu poznania szczegółów i umówienia terminów.

Rainmaker Racing Team zakończył sezon
Sezon 2016 był w zdecydowanej większości udany. Awansowaliśmy do pierwszej 20-tki rankingu światowego w match-racingu, w którym sklasyfikowanych jest ponad 1800 załóg. Poza tym startowaliśmy w Ekstraklasie żeglarskiej zdobywając brązowy medal Mistrzostw Polski i awansując do ligi europejskiej w sezonie 2017. Niedosytem jest gorszy wynik na Mistrzostwach Europy oraz brak złotego medalu we wspomnianej Ekstraklasie. To osiągnięcia stricte sportowe, natomiast nasz N Fun 30 – Racemaker – zdobył piąte miejsce w Błękitnej Wstędze Zatoki Gdańskiej w rywalizacji z ponad czterdziestoma regatowymi jednostkami. Żeglarzy ze sportowym zacięciem zapraszamy przede wszystkim na pokład N Fun (Racemaker), ale Maxus 33 (Windmaker) jest również wyjątkowo szybki przy zachowaniu maksymalnego komfortu.

Nawiązaliśmy współpracę z N Fun Yachting
Podjęliśmy decyzję o swego rodzaju połączeniu stworzonych przez siebie marek w jeden projekt – Rainmaker Yacht Club (jako dostawcy czarterów), N Fun Yachting (jako producenta jedynego w swoim rodzaju jachtu z segmentu performance cruiser) oraz Rainmaker Racing Team (jako wyczynowego teamu startującego z powodzeniem w pucharze świata). Chcemy stworzyć organizm, który skupi w sobie duży potencjał i zrealizuje założenie zaoferowania każdemu żeglarzowi możliwości uprawniania turystyki sportowej o charakterze rekreacyjnym w sposób świadomy, sprawiający przyjemność i satysfakcje. Chcemy zaoferować możliwość szkolenia sportowego, dostarczając równocześnie wyjątkowe jachty, które spełnią oczekiwania zarówno wymagających, jak i początkujących żeglarzy. Chcemy propagować pływanie na żaglach dodatkowych, ucząc ich efektywnej i efektownej obsługi.

Rainmaker Racing Team zdobył Mistrzostwo Polski w 2015
Przed sezonem 2015 podjęliśmy wobec siebie zobowiązania, a w ślad za nimi plany i cele, które realizowaliśmy w tym sezonie. Starty w Warm Up Match Race w Szczecinie (1 i 3 miejsce), OM Match Race 2015 na Ledro (3 miejsce) oraz Mistrzostwa Polski w Gdyni (1 miejsce i tytuł Mistrza Polski) dają nam doskonałą pozycję wyjściową przed następnym sezonem do „ataku” na pierwszą 15 klasyfikacji Pucharu Świata, co stanowi cel sam w sobie, jakkolwiek „po drodze” do tego ostatecznego. W tym sezonie planujemy jeszcze jeden start w Pucharze Świata, co ujawnimy niebawem, natomiast sezon kolejny rozpoczniemy już w Święta Wielkanocne 2016 startem w dwóch imprezach w Tajlandii.

Rainmaker Yacht Club partnerem Jeziorak Challenge 2014
7 czerwca – w niecodzienny sposób – dwóch zawodników, reprezentujących różne dyscypliny sportowe, pokazało, że Jeziorak i jego okolice to doskonały teren do wszelkich aktywności wodnych i lądowych. W  ramach wyścigu „Jeziorak Challenge” ultramaratończyk – Michał Złotowski pokonał trasę 70 km dookoła jeziora. A Karol Górski, znany żeglarz, który wielokrotnie reprezentował Iławę w regatach meczowych, popłynął po jeziorze Jeziorak z południa na północ i z powrotem. Żeglował jachtem regatowym klasy 730, obrandowanym m.in. w barwy Rainmaker Yacht Club. Start i meta była w Iławie, na południowym krańcu najdłuższego jeziora w Polsce.

Chrzest jachtów Rainmaker Yacht Club

Po zakończeniu regat Mazury Open miała miejsce bardzo miła uroczystość, nasze dwa najnowsze jachty zostały ochrzczone. Matkami chrzestnymi zostały żeglarka w klasie Laser – Agata Barwińska i Pani adwokat, żeglarka Anisa Gnacikowska ochrzciły jachty Rainmaker Yacht Club, które teraz już tylko będą pływać ku radości swoich załóg i zawsze szczęśliwie powracać

Regaty Mazury Open 2014

Pierwszy start całej floty Rainmaker i pierwsze sukcesy. Po zaciętej walce, załoga Racemakera zajęła 2. miejsce open. Pozostałe załogi zajęły dostojne XV i XX miejsca w klasyfikacji.

Wodowanie Racemakera Maxus 22
Nadszedł ten wspaniały dzień, gdy Racemaker – Maxus 22 – regatowy jacht został został zwodowany. Tego samego dnia dostał się w najlepsze żeglarskie ręce i przechodził testy na jeziorach przez kilka godzin.  Jednym z testerów Racemakera był Marek Stańczyk – mistrz Match Racingu.